doubletriple effort is required now :)

Saturday, January 15, 2011

unknown ?

ermm .. kali nie aku post takde perasaan .. huhu .. ta taw na merepek ape sebenanyer nie .. bosan ! haihh .. esok da nak balik oztel balik .. pg td aku bgn rase cam ary nie lak nak balik oztel .. haha .. yelahh .. da bese kalo balik ujung mggu 2 ary je .. n ttbe 3 ary .. da cam owg bodo dok uma , ta taw na wat pe . ye laa , buku ta sempat nak angkut skali .. da ayh mara2 soh balik.. haihhh ..

so drpd merepek saje2 baik aku cter ape jd 2 mggu kat skola nie kan ? haihh ... kemasukan junior sgt laa aku tggu2 .. tp blew dyowunk dtg kebanyakkannyer menyakitkan aty !! awal2 da ader yg brani mintak 20sen kat senior .. kalo ye pon ingt tu junior , takkn laa senang2 aty je nak mintak cam tu .. baru knl kott .. jage laa cket adab sopan urh .. jgn bajet bagus leyh tak ??

time tgh kemas bilek PKBM lg laa .. sumer nak bg aku hangin jee ~!!! ktowunk senior2 lak yg lebeyh kemas .. dyowunk bole mencapap kat luar . bertenggek tepi tembok tu tgk dak2 PBSM kawad !! haihh ??? ktowunk nie kuli batak kowunk ke ?? baik punyer sopan kowunk ?? saba je laa aku tgk .. naseb bek ar aku kejap je kat ctu .. kalo tak memang masing2 kene maki je ngn aku turh !!

dyowunk masok nie bapak laa beruntung .. da siap pasangkan cadar .. tp belum seminggu dok sini da buat perangai .. engt dak2 aspure tu batak sgt ke ngn kowunk nak kem slm2 bagai .. haihh .. tlg laa sedar dri .. kowunk tu junior .. surau pon ta turun .. awal taon lg kott .. ikott laa peraturan .. ktowunk dulu pon ikott taw ta walaupon aty tak rele !! ergghhh !! melampau masing2 !!

da ar .. mkin banyak aku merepek kang makin byk lak cter ta sptotnyer klua .. chowz meyh !

1 comment:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

sabo2..
junior mmg mcm 2 kan?
kasi bersih otak dorang sekali..hehe

btw..da folo awk. jmpe awk lam list blogger baru.
folo me back yeah. tengs.

Post a Comment