doubletriple effort is required now :)

Saturday, January 1, 2011

the beginning of real life :)

last of everything :'(

2010 banyak mengajar aku erti ketabahan (hamek da kua ayt skema !) .. haha :D ..

review year :)


meninggalkan penjare pu3 melayu :'(
pindah ke teknik tuanku jaafar yg terchente :)
knowing new buddies !!
fighting with teachers ..
role call ~ing with fivers .
being one of the top students !
menang netball !! smpi kebangsaan ..
saturday nite fever , jamuan raye :)
having such a sweet memory in this year :D



n now ?





ape pulak yg akn jd taon nie ?
ape yg pasti , aku takkan sie2 kan tahun nie .
sebab tahun nie , tahun last aku ngn mmbe ..
tahun last aku untuk pakai baju skola .
tahun last aku untuk gune buku teks lg..
tahun last aku utk tggl kt asrama ..
n yg plg penting , tahun aku untuk berjuang mati-matian !! haha ..
kalo aku sie2 kan dy , kowunk ase aku dpt ke lg laluinyer ??..




errr......
ape ko mencarut nie dalilah atikah ???
da laa .. merepek je nieh !! lupekan !!
nway , welcome 2o11 !!
wish me luck 4 SPM !!!


No comments:

Post a Comment