doubletriple effort is required now :)

Friday, January 28, 2011

2 weeks in ......

okayy ... sgt byk bende yg jd during this 2 weeks .. kelam kabut . sumpah kelam kabut glew !! first week tu budak dom aku histeria . ulang ye HISTERIA .. with all big huge letters . bile mende tu jd depan mate kter sndri . terkedu kott . but aku bersyukur laa jugakk tak jd besar-besaran cam laz yer . err .. sape yg kene tu tayah ckp laa kan ? ramai kott yg dah taw ..

dy kene mcm nie .. mlm first dy kene tu jumaat mlm sabtu . dy gatal2 g duduk kat ats rak dkt ujung toilet aras ktowunk tu . then jari dy ttbe lebam . n biru .. dy kate b4 tu takde pon .. so mmbe ktowunk bawak laa dy blek dom . dy da nanges2 time tu . n FYI , dy memang bole nmpk 'bende' tu . lame2 dy nanges nanges nanges ...... dy pengsan .. sumpah ktowunk sumer ta taw na wat pe time tu !!

so aku g pggl naqibah kat dom sbelah . tp dy pon ta taw na wat pe . ktowunk bawak dy turun bawah . dy da start kene . dy jerit . tp time tu tak kuat lg .. blew ktowunk bace ayat kursi , bdn dy da jd len mcm da . sumpah time tu takot glew .. tp yg plg tkot time ktowunk mintak naqibah dom ktowunk iqamat kat tlinge dy .. n guess what happened ? .....

dy GELAK kott ? GELAK .. KETAWE .. ader ke org tgh iqamat kt tlinge kter bole gelakk ? perghh !! time tu serte merte bulu roma aku meremang .. ttbe dy sebut name

"nadira .. "

slow je dy sebut .. sumpah ktowunk ta taw sape tu .. masing2 da tkot .. tros je bace ape2 ayat yg terlintas ..

then blew lame ktowunk da bace ayat kursi , al mulk . baru laa rede cket .. n mlm tu ktowunk ta ckop tdo jage dy .. haihh .. dugaan .. da laa esok tu skola ..

then mlm next tu ktowunk buat bace yassin dlm dom . n dy ta bce pon ! dy mcm buat men je yasin tu . dy selak2 then letak tepi bantal . pas tu time tgh bace doa abes yasin tu dy tutup tlinge . haihh .. aku da agk da akn jd lg mlm tu .. coco yg tgh bace doa time tu da gagap2 da .. aku da meremang da bulu rome .. suruh tiyun tarek tgn dy yg tutp tlinge tu .. dy mara !

pas tu blew ktowunk bagi dy minum air yasin dy tanak .. dy paling2 muke dy .. last2 , ramai2 pegang dy pakse jugak dy minum air yasin tu . then naqibah ktowunk iqamat laa lg kat tlinge dy .. n kali nie dy jerit sesuke aty dy .....

"SAKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

dy nak lari arah cermin , ktowunk pegang dy ramai2 . hampir terlepas jugak tu .. mulut dy still jerit saket2 !!! abes iqamat tu dy lemah .. ktowunk baringkan dy atas tilam kat bawah .. gilir2 pegang dy sebab dy macam nak lari .. budak2 f4 blew dga je dy jerit baru tkot . baru taw nak g surau .. kalo tak bkn men susah lg nak g surau tu .. haihh laa dyowunk nie .. lepas rafiqah bace al manzil kat kepale dy tggl ktowunk 5 org je yg jage dy .. yg len sume g amek wuduk solat isyak .

n time tu laa paling kuat dy jerit !! kuat glew . n ktowunk yg cket tu pegang dy bapak glew kuat tanak bg dy lari . lps je dy jerit tu KD ktowunk lak kene . blew ktowunk bg air yasin je dy muntah blek .. tekak dy mcm ader sumting yg menghalang drpd air yasin tu msok .. lame2 tekak dy cam makin besar .. blew aku mengucap sbelah dy suruh dy follow , okayy laa cket .. tp lepas tu leher dy besar blek . n keras . ta bole lgsg nak lentokkan kepale dy . naseb baik laa lps tu mak bapak dyowunk dtg bawak dyowunk blek ..

lene laa jugakk tdo mlm tu ..

okayy .. now tutup story menakotkan tu . ermm .. aku mleh laa nak cter hal kedue nieh . buat aku sedih , saket aty ... haihh ..




kowunk ...

::kalo kwn yg kowunk hormat slme nie ttbe tunjuk panas baran dy dpn kowunk , ape kowunk nak buat ?

::kalo kwn kowunk ttbe dtg kat kowunk mintak maaf , tp bukan atas kereleaan sndri or dlm erti kate len selepas di suruh oleh seorang lelaki , ape kowunk rase ?

::kalo kwn kowunk yg tego kesalahan kowunk slme nie buat kesalahan jugakk , kowunk akn tego dy balik tak ?




kawan weh .. sumernyer pasal KAWAN ... aku da pnt dgn dy .. pnt nak lyn panas baran dy je .. aty org dy ta pena pke . nak ikott aty dy je .. tp yg peliknyer dgn laki nak pulak dy dga ckp org tu .. ktowunk yg tego dy nie cket pon tanak dga .. baling meje , hempass pintu , menjerit tengking2 ktowunk sesuke aty dy .. hoi pompuan !! come on laa . da besar laa . da 17 . matang laa cket ? ktowunk tego bkn sebab nak downkan ko .. tp utk kebaikan ko jugak ..

ko kate ape kat budak2 f4 ? KTOWUNK TA BRANI NAK TEGO KOW ?? eyh , tlg laa ???!!!! ko yg tak bole trime teguran ktowunk .. dah tu nak cover kate ktowunk ta brani nak tego kow !?? blah laa weh !.. kow tu BATAK cgt ngn laki taw tak ? dulu slalu ckp kat org , pesan kat org ,


"tayah laa terhegeh2 kat jantan tu kalo jantan tu tanak ngn kow !"


tp skunk ??? tgk ? ko jugakk yg terhegeh2 kat jantan kan ? dah tu , ktowunk tego buat panas baran kow turh .. then putar belit cter . ingt ktowunk bodo cgt ke ta bole pke ? haihh ..

aku syg kow laa kwn . aku tego kow sebab tanak org kutuk kow belakang .. tp kow ? mcm nie kow buat ktowunk kan ? aku ta pena laa nak mara , kutuk2 ko , kate ko mcm2 kalo aku tak mara kat kow . kow yg buat aku terpakse ckp mcm 2 !

plis laa weh .. berubah laa .. berubah dari atie yg ikhlas . jgn sebab 'dy' .. ktowunk hormat kow dulu taw tak ? susa sgt ke utk ktowunk mintak ko hormat ktowunk jugakk ? jgn sebab lelaki kow berubah ..

sumpah ! aku still nak KAWAN ngn kow . tp pliz ... berubah laa ...

p/s : dy membe yg aku pena post kat blog aku dulu . 'pena' jd bestfriend aku . membe mendrop terbaek . tp skunk ? aku ta taw ktowunk mcm mane :'( ...

No comments:

Post a Comment