doubletriple effort is required now :)

Sunday, January 30, 2011

dugaan btol !

ish laa .. ta bole duduk umah lame2 nie .. ta blaja aku jawabnye .. dalam kepale otak ader laptop , tv , hp .. physics , add math sumer automatic masok recycle bin .. haduh .. cane nih .. aku ta engt pape pon yg aku blaja kat skola ary tu .. wat hw sumer kene refer buku .. blew nak siap mcm tu ?? haduh .. parah2 ..

ermm .. mlm nie na merepek ape ea ? ta taw laa nak merepek ape .. ermm .. otak aku serabot sejak kebelakangan nie . banyak mende jd . n aku bkn laa 'tabah' cgt nak lalui dy serentak . sbb tu laa aku jd cgt cpt mara mggu nieh . emosi ta stbil .kejap sedih , kejap mara . kejap bole gelak2 . haihh . da mcm org glew dah rase .

so aku nak merepek lg laa sal kwn ... haha .. mesti bosan akn ? bia laa !! blog aku , suke aty aku laa . ermm .. 'pompuan' tu mintak maaf .. n disebabkan dy da mintak maaf kte gune pggln yg sopan cket laa . kter panggil 'dy' ckop laa kan .. aku ta taw laa dy mintak maaf memang ikhlas or ta . tp siyes aku ckp aku rase keikhlasan dy tu ..

tp .. aku ta taw laa . aku still mara kat dy .. nth ? rase belum lepas lg ape yg aku nak ckp kat dy ttbe dy da blah .. biadap btol !! haihh .. kalo laa dy ta ikotkan aty n perasaan dy .. eh 'kawan' , sorry ea ? ader lg yg aku ta lepas kat kow .. so aku lpskan kat sini ea ? aku taw kow or kawan ko akn bace gak mnde nie .. tape laa . aku nak kow taw ape yg aku rase . so nti takde lg yg ta puas aty antre kter . kan ?

aku taw ko panas baran . tp kter dok asrama weh . ta bole ikott sgt . kak mokk pon pena pesan mnde yg same kat ko kan ? ngat ta time kter kene rocol ngn f5 tu ?? aku ta mintak ko berubah tros . mgkn bole slow2 .. pliz jgn bg aku tgking ko lg ? aku tanak persahabatan kter tu putus sebab panas baran kow turh .. n pliz ? yg nie memang aku nak n hope glew ko bole berubah .. jgn 'batak' cgt ngn laki .. sorry kalo bhse aku nie kasar . tp , ape yg aku nmpk , itulah kow . ko selalu pesan ngn owg kan ? come on laa kwn , practice kat dri sndri dulu ..

bkn aku sowunk ta puas aty ngn kow taw ? ramai .. n disebabkan aku da rimas dga org2 kutuk2 psl ko ,. ktowunk wat rocol .. bukannyer niat ktowunk na wat ko down or mara o whatever !! cube ko kawal prasaan marah kow turh .. mesti mnde cani takkan jd .. n lg satu , aku hope cgt ko ta putar belit cter kat mamat tu ea ? tlg laa weh .. ko da pena tpu aku laz yer wlu pon ta berjaye !! kebenaran da dpn mate pon ko still na tpu aku lg kan ? mcm nie ke kawan ??

hey , come on laa . aku tak laa bodoh cgt ! kalo aku ungkit cter psl mamat sepet tu mesti kow ta suke kan ? so pliz ? berubah ? jgn wat cter gebang lg kat ktowunk okayy ? ktowunk taw ko da byk bg sumbangan kat dom kan ? n aku hope cgt ko halalkan sumer tu .. jgn ungkit2 lg okayy ? ish .. kalo laa aku ader kekuatan utk thn dri aku dr menjerit kat ko dlm bilek air ary tu da lme laa aku buat .. n really sorry memalukan ko psl tu ea ?

aku juz nak ko sedar dri . jgn ingt ko je yg terbaek smpi ko ingt tader org yg brani nak tego ko .. kalo kat umah ko mgkn .. tp nie kat asrama . kat asrama kter slg menegur . btolkan ape yg sala . nti kalo da msok u ke kolej ke lg susa . ktowunk tanak owg benci kow . sumpah aku ckp aku mara glew time ko tolak meje tu . ikott aty aku memang aku da tampar ko time tu . naseb baek aku saba lg . aku ley lg thn . kalo ko kat tmpt aku mesti ko da tampar je kan org mcm tu ??

ermm ... kter pena plan kan na drop2 junior dis yer . tp aku ta kate pon smpi na soh budak2 nie wat pape . setakat drop je weh . kalo disuruh mesti laa dyowunk akn buat wlupon ta rele . sebab ko senior . tp pliz jgn gune ken 'senior' ko tu utk mengarah budak f4 . pliz weh . kter satu dom . saling memrlukan btol tak ? tp disebabkan panas baran kow turh sumer berubah ,.. n kenape ckp budak laki ko bole nak dga tp ktowunk kwn2 pompuan ko nieh cket pon ko tanak dga ha ??aku pelik cgt psl tu . mgkn ko tak rase tp ktowunk rase ko mcm tu ..

ko phm kan ape aku cube smpikan ? n aku mintak sgt2 !!!!!! berubahlah ..
sorry , tp aku perlu tgk perubahan kow dulu sblom kter kawan blek okayy ? kalo ader ape yg ktowunk tego , pliz trime ? jgn melenting ta tentu pasal okayh ? aku rase mamat tu pon nak ko berubah . dy tgh cube tlg kow . tp jgn laa berubah sebab dy nak . berubah utk kebaikan kow .. aku nak sgt tgk 'kow yg baru ' nti ,..

n tok mamat a.k.a 'adk' kow turh , aku nak say sorry . bkn aku tanak jmpe kow . bkn aku tanak dga ape ko nak ckp . tp aku tkot aku melenting dpn kow . engt , bkn 'kakak' ko sowunk je yg senang melenting ea ? kalo aku da mara , mnde nie akn jd lg trok . aku ta salakan kow spnohnyer . juz bg aku , ko mgse keadaan . da takdir mnde nie nak jd time ko rapat ngn dy kan . nak wat cane ?

aku blom ready tok setelkan mnde nie dpn2 ngn ko . kalo btol laa dy juz bole dga kate ko je utk berubah , tlg laa dy .. aku akn sokong ko wlupon aty aku menidakkan sumer bende nieh .

salam , kaklong :)

No comments:

Post a Comment