doubletriple effort is required now :)

Thursday, January 13, 2011

dugaan ...

hello kowunk .. lame ta post seyh ! baru blek ha .. n even baru 2 mggu skola aku ader banyak cter mao post .. tp tak larat derh nak cter sumer .. yg plg2 aku nak cter is about this guy !



okay2 .. ermm .. mcm mane nak mule ea ? dy budak kelas aku . budak paling bising , paling suke lawan ckp ckgu , n paling menyakitkan aty dlm kelas . tp ... ary ahd ary tu dy accident .. n blew cikgu ckp accident , aku engt accident bese2 je .. engtkan mcm wana accident ary tu . but then ttbe ieka msok kelas n ckp

"apa 50/50 !"

kowunk taw kan ape mksod mende urh .. n sejak tu sumer dak 5p2 melayang je otak . blaja pon tah pape tah .. even dy sangat2 menyakitkan aty tp blew tader dy dlm kelas sumpah rase sedih .. dyowunk kate kaki dy hancor dari buku lali ke bawah .. tp still ader kaki laa .. tp kalo dy da sehat n da bole jalan pon , kaki dy mgkn ta mcm dulu lg .. awal taon aku agk rapat ar ngn dy .. but sejak mieza pndh da ta rpt sgt . wlupon mcm tu , dy tetap member kott .. satu kelas lg . pena gurau2.. sure ar rase cdeyh kott ttbe dy jd cam tu ..

n semalam satu bas g tgk dy .. dy still dlm wad kawalan .. due org je bole msok tgk dy .. time kelas fizik , cikgu kate dy da sedar .. n ape yg aku bayangkan dgn ayat 'dy da sedar' tu ialah aku dpt dtg tgk dy , borak2 , gelak2 ngn dy .. n dy plk da bole ckp2 ngn ktowunk lg . tp blew aku dtg , ape yg aku tgk menghampekan ! dy terbaring ! kaku .. ta bole ckp cket pon .. n respon dari dy sgt2 buat aku na nanges ..

ouh ! tu ke apa yg sgt bising dalam kelas dulu ?? aku da ta kenal dy .. muke dy bengkak ! byk sgt masuk air kott .. tgn , idung dy sumer penuh wayar .. kaki tayah ckp laa . berceracak2 masuk besi . berbalut .. luke byk .. sedeyh kott tgk dy mcm tu .. aku still dpt control tp fad , kluar je da teresak2 .. aku ngn jiha msok kejap je .. sebab aku pker ramai lg dak2 nie yg nak tgk . n aku pke ary nie aku nak dtg tgk dy lg ..

tp ader lak yg kacau .. kete ta bole start .. aku terpakse blek ngn bella .. ayh lak nak mara2 aku .. aku nak g tgk apa lg kott !! blek je aku tros tdo .. mls lyn sape2 . kang aku bersuare kang aku gak kene blek . baik aku diam je .. time aku kt dlm tu , aku ckp ngn dy

"apa , kaklong dtg pa .."

n dy angguk .. jiha ckp pon dy angguk jugakk .. then nurse tu suruh dy buat 'good' pki tgn dy .. n dy buat .. tp ...... nth laa .. wlupon ader respon dr dy tp respon tu ta mcm yg aku harapkan .. nmpk sgt dy ta larat nak buat ape2 pon .. n blew nurse tu ckp

"ha tgk ! kwn2 sumer dtg melawat .. kene cepat baik taw ? "

lg laa aku cdeyh .. haihhh.. ktowunk msok yg kedue .. nak dekat tgh2 yg masok tu dy da tdo blek .. penatt laa kott .. haihh .. da nak spm kot .. drpd ape yg aku tgk , mgkn amek mase yg sgt lame utk dy jadi normal blek .. sekarang pon dy lgsg ta bole buat ape2 .. blew dy bole msok kelas mcm tu ?

hey dude , cepatt baek taw ? sumpahh ktowunk sumer rndu kow .. :'(

No comments:

Post a Comment