doubletriple effort is required now :)

Wednesday, December 22, 2010

ttj netball team !

Kejohanan Antara Teknik Kebangsaan 2o1o



nie pic time KAT kebangsaan kt johor..bawah tu team sabah n atas tu ktowunk..err..okayy..sgt rndu dgn mereke..sgt2..! expcially akk2 f5..even aku slalu kene mara ngn dyowunk..ngn ckgu..tp dlm team nie jugakk laa aku blaja care sbena men netball..dpt rase ktowunk nie dkt..same2 training..kene mara.haha..same eppy blew menang..2 laa aku rase mnde plg bez kt dlm team nie..MENANG !!! hehe :p

aku taw aku ta menyumbang sgt pon dlm team nie..tp ckop la sekadar diperlukan ketike emergency..haha..cthnyer time KAT skola 2..aku kene men sbb kak MJ injured..n dy perlu rehat tok FINAL..so aku men SEMI-FINAL..n aku apprciate glew sbb dyowunk bg aku kepercayaan tok men ..even trok..aku ttp men.. :) ..lg satu..tp yg nie bkn injured laa..myb ainul nak bg aku pluang kott men time KAT kebangsaan..dy buad2 jtoh n konon2 injured trok glew..haha..n aku msok..tp time 2 lawan sabah n aku ta perfomed pon..n aku taw kak MJ mara glew ngn aku..erm..sorry kak MJ..

n skunk aku sbenanyer tgh berpkey..na men ke tak nex yer..SPM da dkt..badan da berat..susa nak lari n lompat lg nie..hehe :D..n gpon,akk2 nie da tader na mara aku lg kalo aku wat sala ..haha ..alasan tak logik..aku nak men..na sgt men lg tuk TTJ..tp..aku ta taw aku bole ke tak ,..aku tkot aku juz menyusahkan dyowunk je nti..membazer mase lak nak latih aku je..ermm..nak men tanak?nak men tanak?nak men tanak?err..nti2 laa pkey ye?..hehe..

n kt sinie aku nak say thnx glew2 kt kowunk yg tabah glew melatih aku yg liat n susa nak dga kater nie..n hope kowunk sudi tunjuk aja kalo aku men nex yer..thenx glew..n tok akk2 f5 yg tgh bergembire da abez skola tu..haha..mao say thenx sgt2 atas aper yg kowunk da usehekan utk owg..smpi2 tensyen2..haha..thenx glew lahh!..jase tu takkan dilupai..aper yg pena diajar..dilatih expcially dr kak MJ , kak dijah , kak lisa , kak datin , kak wanis , n sumer lahh !! sumer tu owg akn cube praktikkan lg if owg men nex yer..huhu.. :p..n siyezly akn rndu kowunk coz da tader saper na mara owg lg..daa....



No comments:

Post a Comment