doubletriple effort is required now :)

Monday, February 20, 2012

lame gile......x updated

hallo!!halloo !!! ~~~~
lame gle urn tak nmpk aku updated blog nihh . hahaha . ampun maaf dipinte ..
sy agak sibuk semenjak dah bergelar cashier berjaye niehhh !! =='
welll . rupe blog ponn dah agak baru kan ? kalau tak b4 nie tah mcm ape tahh ..
ermm .. mcm2 dah jd sepanjang aku tak updated blog nihh ..
cthnyer mcm ,,
gaji first meluncur laju mcm air ... tak sempat rase pape , ttbe ,
"eh , gaji aku tggl byk nie je ?"
dalam tak sedar kan ?
n lagi satu , aku nak cter sal......
BBQ party for zemart !!!!!
haha . tu antre perkare yg best jd minggu nie laa ..
even tak dpt sambutan sgt ponn .. tp ..
aku nak say thanks gle2 kat

yana n ziera sebab tolong aku beli barang, perap ayam , kemas2 ptg tu n aku taw duit kowunk sndri banyak klua kan ? xpe .. bkn slalu . hehe ... insyaallah nti kte buat mkn2 kter2 je eh ? :)
akem sebab tolong masak nasi goreng mlm tu . haha . buat segan je laki masak lagi sedap . aku memang tak pandai masak .. sorry larr .
bob sebab tolong sponsor duit dulu beli arang .. kalau tak memang tak msk laa ayam2 tu kan ?
kak ecah n huda sebab tlg basuh pinggan mlm tu n kemas dapur even pagi esok tu kter sume keje kan n huda smpi demam2 amek mc sumer . sorry susahkan korang ..
kak farhah sbb tlg buat air yg mule2 manis teramat .. haha . xpe . manis mcm tuan dy kan ? ;p
yoko n abe sebab kowunk the last guys yg tggl kan rumah aku mlm tu . tlg angkt krusi besi berat tu , tlg kemas padang bersepah tu , tlg abeskan kerang . haha . thanks gle wehh !
 kak tiqa n kak rehan sebab sanggop jugak dtg even habes keje pukul 11 .. n trime kaseh gak sbb tlg bawak elly ngn azahari 
ewan , kak erin , syamil , ekin , ming n aunty sebab bg kerjesame utk datang n menceriakan mlm tu .  


yeahh , aku buat ponn utk kowunk jugakk ... 
bnde nie merapatkan lagi kte kan ? rase tak ?
tak taw laa kalau aku sorang je yg rase .. hehe :p
ape2 ponn sumpah aku rase happy gle mlm tu . 
yelahh . bkn slalu kte dpt lepak same2 mcm tu kan ? 
kat zemart tu ponn mcm laa kter rapat sgt kan ?
masing2 lain2 department . nak berborak , lepak2 pon tak boleh sebab bz ngn keje ..
so mlm tu aku rase kte unite sgt . 
pape pon , THANKS sgt2  :) 
aku appriciate gle kejesame yg korang bg :)

No comments:

Post a Comment