doubletriple effort is required now :)

Saturday, August 13, 2011

forget about the past .

korang ,
aku takde niat nak market ponn .
aku bkn pailang .
sape yg x suke ape aku buat kat aspuri n kat jaga ary tu ,
aku mintak maap.
aku taw kowunk pandang aku hine glew kan skunk nie?
aku sedar .


tp xpyh nak tunjuk muke baik dpn aku lepas kowunk dah kutuk2 belakang aku .
xpyh nak dtg menggedik2 kat aku lps kowunk dah maki hamon aku psl hal tu .
xpyh nak bajet mcm ta bersalah lepas sumer bende nie aku dah setelkan sonsowunk.
xpyh nak bajet KAWAN lepas kow dah buat aku mcm tunggul bercakap tepi kow .


aku tak perlu sumer tu.
aku taw ape aku buat .
aku berani tanggung ape aku buat .
kalo tak aku takkan buat .

so , tak payah ajar aku ape aku kene buat lepas tu .
aku tak bodoh lagi nak menilai org .
n aku tak perlu org bodo utk menilai aku .
kte same2 tak suke bende tu kan ?
tp blew aku buat sumer kutuk2 aku .
aku TAK BATAK pon kowunk back up aku .
tp tak pyh nak kutuk2 belakang laa der .
berani dtg depan .
tak berani , dah .
duduk diam2 dlm dom tu .
bia aku setel hal aku ngn beruk2 tu .
kowunk ta pyh campor .
bknnyer aku ajak tgn ramai2 pegang gunting tu .

aku sowunk yg pegang .
aku sowunk yg buat .
aku sowunk yg tanggung .
tak payah nak BATAK sgt nak jd barua .


mcm kowunk tak pena buat mistake pulak dlm idop kowunk slme nie .
hipokrit masing2 .
pape hal ponn aku mintak maap .
aku menyusahkan kowunk .
aku juz nak menyataken ape yg aku rase je .
selame nie kowunk je yg ckp ketidakpuasan hati kowunk kan ?
skunk aku plk .
seriously sorry.


hal nie dah setel pon .
aku dah jmpe HEM sumer .
takkan effect kowunk ponn ape aku buat tu .
bnde tu ponn dah berbunyi kan ?
n there's always another chance rite ?
thanx atas nasihat kowunk .
aku cube utk tak buat bnde bodoh tu lg .

No comments:

Post a Comment