doubletriple effort is required now :)

Sunday, April 3, 2011

tiring week

first of all . i wanna say congratulations to PKBM laut perempuan yg da amek blek tahkte kemenangan dr budak darat . haha . tak sie2 kowunk berlatih siang malam kan ?


semangat !

go navy go !

n finally ....

as one of navy members , i'm proud . sorry coz ta pat cukupkan org tok join kawad . aku dilema . haha xD . dilema anter kawad ngn netball . kalo aku msok kawad , blew plk aku nak g lksnekan amanah cikgu netball terchente aku tu tok shoot
500kali SEHARI.

yes . every day aku kene shoot 500 . n da nak dekat 3 mggu laa jugakk aku dah mulekan amanah teacher jas tu . ary kawad ary tu aku shoot ta smpi 500 ponn . sekali esoknyer cikgu faezah kerah abeskan 800 . hambek kaw ! tercungap !! haha xD. n sebab netball jugakk aku ketepikan cite2 aku yg konon2 nye nak men hoki blek .


mase fad amek nme tuk hoki tu hati aku dah
berbunge riang taw ? tp blew pke2 blek . aku dah laa dah lme ta pegang kayu hoki . dgn fitness yg dah lme tggl . ttbe nak men blek . bole tercungap tnpe henti taw ? lg ponn . aku nak men netball . ta taw laa kenape tp memang aty aku kat netball . even ckgu pressure aku cane pon , aku ta pena rase serik . :p

n ary isnin nie ader
friendly kat KOLEJ MARA SEREMBAN . aku tanak jd reserve lg . so , men btol2 kaklong ! u can do it ! haha xD . ary khmis baru game betul . baguslaa . khms game . rabu khmis exam US2 . rase cam tak tertanggung pon ader . tp tape . mesti bole punyer . kan ?



p/s : da msok bulan 4 , tjok f4 ta smpi 1/4 dah cover . cane niehh ?

1 comment:

Nisa' Pasir Gudang said...

wow..navy tu..mesti disiplin abis

Post a Comment